Hur tar jag bort bloggen?

Gå in på kontoöversikten och klicka på krysset i högra hörnet på den blogg du vill ta bort. Detta gör inte att kontot raderas utan endast bloggen.
 
Om du inte har tillgång till ditt konto, kontakta vår kundtjänst här för att återfå åtkomst till kontot. Skriv med bloggadressen ärendet gäller, ditt personnummer (sex första siffrorna räcker) och ditt telefonnummer för eventuell motringning.  
#1 - Roksana Aster

Hej!

Jag skapade en blogg när jag var runt 13år som fortfarande finns kvar. Jag kommer absolut inte ihåg inlogg till mitt konto vilket är ganska förståeligt då jag är 22år nu. Men vill gärna få bort den då. Jag jobbar på ett jobb där det händer att jag blir googlad och det känns lite pinsamt att den bloggen från när jag var 13år gammal kommer upp då. Jag skulle vara otroligt tacksam om ni kunde radera den.

Med vänlig hälsning,
Roksana Aster.